luni, 2 martie 2015

OBSESSED BY SHEINSIDE







Bine ai venit primavara,







                  Ma bucur tare mult ca in sfarsit ne putem bucura de primele zile calendaristice ale primaverii, desi soarele inca nu este atat de darnic cu noi. Sunt sigura ca in curand caldura se va stabili pentru cateva luni bune si in tara noastra.
                      Dar cum putem sa incepem primavara daca nu cu o noua oferta a celor de la Sheinside, de data aceasta oferta este de 40% pentru produsele alese special pentru voi. Aceasta promotie se incheie pe 5 martie, asa ca daca vreti sa va bucurati de ea aruncati o privire cat mai repede.
                   Bineinteles ca mii-am ales si eu cateva oferte de la ei, pe care le-am prezentat mai jos, sper sa va placa alegerile mele:


                     Pentru inceput m-am gandit sa aleg aceasta rochie in culoarea sampaniei, pentru ca stiti deja ca o femeie nu are niciodata suficiente rochii.


                   Sa nu uitam ca inca nu am scapat in totalitate de frig, asa ca am ales si acest hanorac cu doua fete perfect pentru primavara. 


                  O pereche de blugi care cu siguranta ii vor atrage pe cei mici, iar pe noi ne vor face sa ne umplem iara sufletul de copil cu fericire.


            Si bineinteles aceasta minunata rochie din dantela a celor de la Sheinside, despre care trebuie sa recunosc ca de mult mi-o doresc in garderoba mea.


New-Style-Products-Sale!!!!!
40% OFF for the new items!
Seize the chance!

Ends:Mar/5! here: New-Style-Products-Sale!!!!!


Sper ca v-am trezit interesul legat de cei de la Sheinside, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii