duminică, 26 iunie 2016

Obiecte sanitare








                         Buna ziua dragilor, daca ieri am vorbit despre faptul ca doresc sa imi schimb mobilierul din baie, astazi a venit randul vechilor obiecte sanitare, pe care de asemenea as vrea sa le schimb cu produse mai moderne si mai utile.
                             Pentru aceasta schimbare totala i-am ales pe cei de la Depozit-online, pe care vi recomand cu drag, nu doar datorita produselor inovative cat si utile pentru usurarea efortului depus zilnic.
                              Cum sunt o persoana inovativa imi plac produsele noi iesite pe piata, ce promit sa rezolve 3 probleme intr-un moment. Asa ca pentru astazi am ales sa va prezint aceste 4 obiecte sanitare utile pentru casa mea:


                    In prima imagine avem o baterie dus Sano Swing 850E, aceasta este o baterie cromata, cu un cartus de 40 mm, usor de manipulat si curatat.


                       Cel de-al doilea produs ales este lavoarul ceramic K810, cu dimensiunile 64,5 x 16 x 44 cm, este un model modern care cu siguranta va schimba aspectul baii mele.


                 
            Un alt obiect sanitar inovativ pe care vreau sa vi-l prezint astazi este oglinda fara iluminare ML89, cu dimensiunile 60 x 80 cm. Nici o baie nu ar fi completa fara o oglinda impunatoare, tocmai de aceea am ales acest produs.


                                    Ultimul produs pe care am ales sa vi-l prezint astazi de la cei de la Depozit-online este dozatorul pentru sapun lichid crom Tanja 7483C, acesta este un dozator din crom care cu siguranta ne va usura atat utilizarea zilnica a sapunului, dar o sa ne bucuram si de rezistenta acestui recipient pentru ca este creat din crom,
                                         Dragilor, acestea au fost obiectele sanitare pe care am vrut sa vi le prezint astazi, pe siteul celor de la Depozit-online veti gasi multe alte produse atent create pentru noi.

Pana data viitoare va trimit multe imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii