sâmbătă, 25 iunie 2016

Schimbarea mobilierului de baie







                         Buna seara dragilor, dupa cum v-am povestit de-a lungul timpului pentru mine vara este perioada in care fac schimbari majore in casa mea. Anul acesta am hotarat sa imi schimb vechiul mobilier baie, cum am gasit resursele financiare pentru acest lucru am si hotarat sa imi duc la bun sfarsit planul.
                          Pentru astazi am ales sa va arat cateva modele care m-au surprins placut si care cred ca s-ar potrivi de minune in baia mea, Este vorba de cateva modele pe care le gasiti la cei de la Depozit-online, dar cel mai bine ar fi sa va arat aceste modele.



                           In prima imagine avem dulapul suspendat Roma bordeaux, imi place atat culoarea acestui mobilier cat si modelul inovativ.


                                     Mobilierul de baie nu doar ca nu trebuie sa-l schimbi in fiecare an ci poti direct sa achizitionezi un model care cu siguranta va ramane modern in urmatori ani buni. In cea de-a doua imagine avem un dulap baza design YG512, este un dulap cu 4 sertare care imi va schimba intreaga infatisare a baii.




                         Ultimul model de mobilier ales este set serie Sanremo lux 130, acesta include: lavoar, oglinda, dulap baza. Este un set minunat, cu adevarat de lux pentru ca produsele sunt realizate din materiale de calitate.
                          Dragilor sper sa va inspire alegerile mele si cu aceasta ocazie sa aruncati o privire pe siteul celor de la Depozit-online, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii