duminică, 26 iunie 2016

Sculele electrice si rolul lor in viata noastra










                      Ce faceti dragilor? Daca sunteti in aceeasi situatie ca si mine si vreti sa va modificati dar si modernizati casa in aceasta vara, va recomand sa achizitionati cele necesare de la cei de la Depozit-online, nu doar ca veti gasi produse inovative dar si foarte utile pentru casa voastra.
                       Cum eu am ales sa imi modific intreaga baie in acest an, si am si un sot care se pricepe la realizarea acestor nevoi, am decis ca banuti pe care ar trebui sa ii dau "mesterului" sa ii dau direct pe scule electrice cu ajutorul carora voi putea in viitor sa imi fac alte modificari in casa.


                          Primul produs pe care am decis sa-l achizitionez este un pistol suflant cu aer cald 400°C - 600°C cu un flux de aer 350 l/mm - 500 l/min, o putere de 200W si un sistem cu protectie la supraincalzire, doua trepte selectabile a temperaturii si fluxului de aer aferent.


                             Al doilea produs de care am nevoie este capsatorul electric H-53 
- tensiune: 230V
- frecventa: 50Hz
- tip: 53 capse / 180 cuie
- lungime capse: 6-14 mm
- lungime cuie: 15 mm
- viteza maxima: 30 capse / cuie pe minut
- capacitate magazie: 125 capse sau 80 cuie


                          Al treilea produs ales este ciocanul de lipit 400 /200 W, acesta are o posibilitate de selectare a doua trepte de putere si o tensiune de alimentare de 230V.


                                     Ultimul produs ales este rindeaua electrica 750W BT-PL 750
Date tehnice:
-alimentare 230V- 50 Hz
- putere 750W
- viteza la mersul in gol no 16.500 min-1
- adancime de aschiere / adancime cuta 0-2 mm / 0-6 mm
- latime de rindeluire 82 mm
- greutate neta 3,1 kg
- greutate bruta 3,2 kg
- dimensiuni de ambalare 300 x 160 x 182 mm
Caracteristici:
- comutator de directie pentru evacuarea aschiilor
- adancime de aschiere reglabila
- cutite de rindea din metal dur
- ondulatie de cutit mare pentru rezultate ideale de lucru
- placa de rindea din aluminiu (aluminiu numai in fata) 
Accesorii standard:
- ghidaj de adancime a cutiei
- ghidaj paralel
- sac de colectare pentru praf

                        Dragilor acestea au fost produsele pe care le-am ales de la cei de la Depozit-online pentru modificarile pe care mi le doresc pentru casa mea. Va invit sa aruncati o privire pe siteul acestora, insa pana data viitoare va trimit multe imbratisari.

2 comentarii:

  1. Interesting post)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. antonia@mail.postmanllc.net

    RăspundețiȘtergere

Comentarii